„Digitalizarea a venit oarecum firesc, odată cu dezvoltarea tehnologică, a serviciilor în această zonă, având ca începuturi anul 2010; iniţial am avut un interes relativ modest după care în ultimii 2-3 ani digitalizarea a început să aibă o pondere mai ridicată”, a spus Marius Babăta, general manager al Cafea Fortuna.
Producătorul de cafea alocă din bugetul de comunicare 3-5% către social media
Deşi momentan investiţiile în publicitatea TV sunt prioritare pentru companie, este aşteptată o creştere şi în ce priveşte bugetul alocat publicităţii online, care va căpăta o importanţă din ce în ce mai mare pentru Cafea Fortuna, a mai spus Babătă.
Pagina de Facebook a Cafea Fortuna are aproape 41.000 de aprecieri, având în medie, câte o postare pe zi, care constau fie în anumite concursuri sau promoţii, fie în anumite imagini de natură să-i implice pe consumatori în diferite discuţii, creând interacţiuni între brand şi aceştia. Avansul tehnologic nu a determinat compania să elimine locuri de muncă, ci a creat altele noi, mai spune Marius Babătă.