„Până la finalul anului avem în plan să angajăm peste 50 de persoane. În prezent avem deschise 12 poziţii în principal în departamentele de programare, experienţa consumatorului, marketing şi logistică“, a spus Răzvan Predica, advisor în boardul Fashion Days şi director financiar în cadrul grupului eMag, care a achiziţionat anul trecut retailerul online de modă.
Industria de fashion este al doilea cel mai dezvoltat sector din mediul online, după cel electro-IT - pionierul retailului online, vânzările de profil ridicându-se anul trecut la circa 170 milioane de euro. Piaţa de fashion online continuă să crească, anul acesta valoarea vânzărilor fiind estimată la circa 215 milioane de euro, plus 25% faţă de 2015.
În prezent Fashion Days are 379 de angajaţi în România, cei mai mulţi - peste 200 - lucrând în zona de operaţiuni care cuprinde partea de creare de conţinut, logistică şi dezvoltare de business. Departamentul de logistică este cel mai numeros - aproximativ 108 persoane, având în vedere specificul businessului de retail online.