Potrivit informaţiilor publicate pe pagina sa de Facebook, compania a construit în România cea mai lungă linie de tramvai din Cluj-Napoca, pe ruta Piaţa Gării - Mănăştur - Bd. Muncii, tronsoanele de cale ferată Vinţu de Sus - Simeria şi Curtici - Arad, o investiţie de 1,3 mld. lei, pe care Swietelsky a realizat-o alături de francezii de la Alstom, italienii de la Astaldi şi firmele româneşti Euro Construct Trading 98 şi Dafora.
Swietelsky Baugesellschaft este sucursala de la Bucureşti a companiei austriece cu acelaşi nume. La Ministerul de Finanţe, mai figurează cel puţin încă patru companii care conţin numele Swietelsky, toate având CAEN-uri care indică lucrări de construcţii de diferite tipuri - rezidenţiale, nerezidenţiale, feroviare.
Reprezentanţii companiei nu au răspuns solicitării ZF referitoare la proiectele pe care Swietelsky le are pe piaţa locală şi la numărul de angajaţi cu care lucrează.
Este posibil ca o firmă să raporteze afaceri la Ministerul de Finanţe, dar să nu aibă salariaţi?