Acţionarul este foarte important pentru CEC Bank, respectiv statul, celelalte elemente importante pentru brand fiind calitatea angajaţilor, clientela deosebit de fidelă, strategia şi nu în ultimul rând acoperirea teritorială, a spus Radu Gheţea, preşedinte al CEC Bank, în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti. România 5%.
"Cât timp statul este acţionar, riscul de ţară este mare, dar în cadrul ţării statul trebuie să rămână cea mai de încredere sursă. Timp de 150 de ani nu a existat alt acţionar. Al doilea element important sunt oamenii. Funcţionarii CEC nu erau consideraţi funcţionari, nu a existat percepţia că aceasta a fost o bancă. Dar oamenii pe care i-am găsit la CEC în 2007 erau nişte funcţionari deosebiţi, dar nu bancheri, pentru că luau depozite şi dădeau credite la populaţie", a adăugat Gheţea.
Preşedintele CEC Bank a precizat că un alt element ar fi clientela deosebit de fidelă.