Julien Munch, CEO al Carrefour România, afirmă că în pofida inflaţiei şi a conflictului de la graniţă, businessul grupului de comerţ alimentar va continua să crească în 2022, urmând trendul din anii trecuţi.
„Uitându-mă la rezultatele din primul trimestru, pentru noi anul a început bine, în ciuda faptului că în primele luni am avut restricţii. Iar când credeam că am scăpat de COVID-19, a venit războiul.“
Anul trecut, grupul Carrefour şi-a majorat afacerile like for like (fără a ţine cont de expansiune) cu 2%.
Munch nu oferă însă ritmul după închideri şi, respectiv, deschideri. În total, în 2020, pe toate entităţile din România, compania a obţinut afaceri de 12,5 mld. lei.
„Am crescut anul trecut deşi am avut timp de câteva luni restricţii la intrarea în malluri (unde Carrefour are mai multe magazine - n. red.). În acest context, sunt încrezător şi pentru 2022, deşi de câţiva ani lucrăm într-un context impredictibil.“
Julien Munch speră că actualul conflict regional se va rezolva, aceasta fiind principalul motiv de îngrijoare în 2022.
„Pentru tot restul sunt optimist!“