♦ Comerciantul are o reţea de 30 de magazine de tip cash&carry prezente în marile oraşe din ţară. Compania se adresează revânzătorilor şi operatorilor HoReCa, nu clientului final.
Metro România are în plan construirea de la zero a două noi depozite, amplasate în Bucureşti şi Cluj, acestea urmând a fi folosite pentru operaţiunile de livrare.
Compania oferă deja servicii de livrare astăzi, dar vrea să extindă operaţiunile de profil, într-o piaţă unde aceste servicii sunt folosite şi de clienţii finali, dar şi de companii. În ceea ce priveşte Metro România, grupul are un centru logistic la Ştefăneşti, judeţul Ilfov, dar are spaţii de depozitare şi în cadrul magazinelor, acesta fiind un model diferit faţă de ce se întâmplă în mod uzual în comerţul cu dominantă alimentară. O explicaţie poate fi faptul că grupul se adresează revânzătorilor şi operatorilor HoReCa, nu clientului final.