Companii

Producătorul de lactate din lapte de capră „La Colline“ trimite 40% din producţie la export

Ovidiu SpÎnu, administratorul companiei Super Lactis: „Credem că este o iniţiativă bună care se cere consolidată de competitivitatea şi calitatea produselor româneşti. Dacă ne vom dezamăgi consumatorii, aceştia vor cumpăra în continuare produse din import, iar ale noastre 51% vor expira pe rafturi. Cred că în România, ca peste tot în lume, consumatorii doresc să se întoarcă la tradiţie, acel magic „local love“ şi astfel vom constata o creştere constantă a consumului de produse autohtone“.

Ovidiu SpÎnu, administratorul companiei Super Lactis: „Credem că este o iniţiativă bună care se cere consolidată de competitivitatea şi calitatea produselor româneşti. Dacă ne vom dezamăgi consumatorii, aceştia vor cumpăra în continuare produse din import, iar ale noastre 51% vor expira pe rafturi. Cred că în România, ca peste tot în lume, consumatorii doresc să se întoarcă la tradiţie, acel magic „local love“ şi astfel vom constata o creştere constantă a consumului de produse autohtone“.

Autor: Roana Rotaru

08.08.2016, 00:05 755

„A crescut numărul verificărilor, rapoartelor şi activităţilor neproductive pe care suntem obligaţi să le îndeplinim. Consumăm tot mai mult timp şi resurse în a justifica ce facem, în detrimentul activităţii productive.“

Compania clujeană Super Lactis, care produce brandul de lactate din lapte de capră „La Colline“, prezent în şase reţele de super - şi hipermarketuri, spune că deţine o cotă de piaţă de 25% pe nişa din industrie în care este prezentă, iar exporturile fabricii din judeţul Cluj au ajuns să acopere 40% din producţie.

„Exportăm între 30 şi 40% din producţie în Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia. Maghiarii preferă brânzeturile condimentate, iar în Cehia şi Slovacia trimitem de toate: iaurt, kefir, brânzeturi cu mucegai şi volume mari de vracuri pentru HoReCa“, a spus Ovidiu Spînu, administra­torul companiei. Super Lactis a avut în 2015 o cifră de afaceri de 2,8 mi­l. lei (circa 620.000 de euro), în scădere cu 10% fa­ţă de anul precedent, potrivit datelor publicate pe site-ul Minis­terului Finan­ţelor. Totuşi, reprezentanţii companiei spun că a existat o creştere a businessului cu 12% în 2015 faţă de anul precedent, datele de la Finanţe putând fi explicate prin faptul că o activitatea din 2013 a fost facturată abia în 2014.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro