Producătorul de încălţăminte Denis, care deţine în Suceava o fabrică cu circa 300 de angajaţi, a ajuns anul trecut la afaceri de 9 mil. euro, în creştere cu 17% faţă de anul anterior pe fondul expansiunii reţelei proprii de magazine.
Compania deţinută de familia Cornea are în România şi Ucraina 35 de magazine sub trei branduri Denis (premium), Why Denis (cu preţuri peste medie) şi All Shoes (cu preţuri medii).
Planurile antreprenorilor pentru acest an vizează deschiderea a zece noi unităţi, în special în România, dar şi în SUA, „o piaţă cu potenţial, pe care o studiem de mai mult timp“. Compania urmează astfel modelul Musette, un alt producător local de încălţăminte care s-a extins peste graniţă şi care a ajuns şi la New York cu un magazin în franciză. În 2012 Denis a deschis patru magazine. „Ne uităm şi la modelul de franciză, dar analizăm şi o intrare directă în SUA, urmând a avea un angajat român care să se ocupe îndeaproape de business“, spune Ana Cornea (43 de ani), managerul companiei şi unul dintre acţionari alături de soţul său. În Ucraina, singura piaţă externă pentru Denis, compania are doar angajaţi ucraineni, însă unul dintre ei vorbeşte şi limba română.