Business Hi-Tech

Alex Niculescu, vicepreşedinte pentru operaţiuni al eMAG: Investiţiile în tehnologie şi automatizare ne permit să expediem din depozitul central peste 300.000 de articole pe zi, dublu faţă de acum câţiva ani. Compania a atins vânzări de 100 mil. lei în 13 minute de la debutul campaniei de Black Friday.

Alex Niculescu, vicepreşedinte pentru operaţiuni, eMAG: Walmart - lider american în domeniul comerţului atât online cât şi offline - implementează tehnologia folosită de eMAG, de la acelaşi furnizor, în America.

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

13.11.2023, 10:30 52

Investiţiile puternice făcute în ultimii ani în tehnologie şi automatizare, inclusiv în roboţi, sunt cele care permit eMAG acum să expedieze din depozitul său central din comuna Joiţa - aflat în apropierea Bucureştiului, pe autostrada A1 către Piteşti - câteva sute de mii de articole pe zi, dublu faţă de situaţia de acum câţiva ani - un element cheie în lupta pentru a atrage clienţi.

„În aceste zile de vârf, în fiecare zi vom expedia peste 330.000 dintre produsele comandate de clienţii noştri. Asta, ca să ne facem o idee, înseamnă de 3-3,5 ori mai mult decât într-o zi obişnuită. Avem 1.500 de angajaţi, ceea ce înseamnă cu aproximativ 5% mai mult decât anul trecut şi planul nostru este să expediem cu peste 20% mai multe unităţi decât anul trecut“, a declarat Alex Niculescu, vicepreşedinte pentru operaţiuni al eMAG, în cadrul unei emisiuni speciale realizate de ZF pe durata evenimentului de shopping Black Friday.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro