Anca Miron, brand manager senior al Danone: „Într-o companie ca Danone, cu peste 100.000 de angajaţi în toată lumea, e important să facem lucrurile să se întâmple şi mai rapid, indiferent unde ne aflăm“
Bugetul de comunicare digitală al companiei este de peste 10% din cel de marketing.
Danone, liderul pieţei de iaurturi, cu afaceri anuale de aproape 500 mil. lei, şi-a triplat bugetul alocat comunicării digitale în ultimii cinci ani până la un nivel care reprezintă peste 10% din bugetul de marketing, evoluţia fiind determinată de creşterea numărului de consumatori care utilizează platforme digitale.
Decizia Danone de a se orienta puternic spre zona de digital a venit destul de devreme, în 2010, iar în 2012 a fost alocată o resursă dedicată pentru digital. Această orientare a fost justificată de mai multe motive: numărul tot mai mare de consumatori care preferă acest mediu, posibilităţi mai bogate de interacţiune şi chiar construcţie împreună cu consumatorii, un dialog direct şi live cu cei interesaţi de companie şi de brandurile sale. Este şi o decizie strategică de a fi prezenţi în acest mediu, de a fi deschişi şi disponibili şi de a prezenta compania şi pe această cale”, a declarat Anca Miron, brand manager senior al Danone. „Bugetul variază în funcţie de obiectivele de comunicare, dar reprezintă un procent de două cifre din bugetul de marketing la nivel de an.”
Reprezentantul Danone nu a oferit cifre exacte despre bugetul alocat de companie pentru marketing şi comunicare. Conform datelor din raportul Media Fact Book 2016 realizat de Initiative Media bugetele de marketing pentru produsele din lapte au fost unele dintre cele mai mari de pe piaţă în anul 2015, respectiv de aproximativ 6 mil. euro în toate mediile de comunicare (print, TV, online, radio etc.). Cele mai mari bugete de marketing, de 50 mil. euro, le-au avut companiile de telecom, potrivit aceleiaşi surse.