Companii

Grupul german Rewe, care deţine magazinele Penny, vrea să aducă un nou brand pe piaţa locală şi să intre pe segmentul de drogherii

În Austria, sub brandul BIPA sunt operaţionale circa 570 de magazine offline, plus unu online. În Croaţia sunt aproape 140.

În Austria, sub brandul BIPA sunt operaţionale circa 570 de magazine offline, plus unu online. În Croaţia sunt aproape 140.

Autor: Cristina Roşca

08.07.2024, 19:45 170

♦ Cu brandul BIPA, germanii sunt lider pe piaţa drogheriilor din Austria ♦ Ei mai au prezenţă şi în Croaţia ♦ Piaţa de profil din România e una cu mult potenţial, pentru că momentan există un singur jucător mare specializat, dm drogerie markt.

Grupul german Rewe, unul dintre cele mai mari grupuri de retail din lume, vrea să intre pe un nou segment de piaţă în România, şi anume segmentul de drogherii, spun sursele ZF. Gigantul este deja prezent în comerţul alimentar autohton - cu brandul Penny - şi în turismul românesc - cu agenţia DerTour.

Anterior, germanii au avut şi alte businessuri în România, e vorba de lanţul de supermarketuri Billa, vândut către Carrefour, şi de reţeaua Selgros, care însă a fost cedată într-o tranzacţie internaţională.

Acum, Rewe Group se uită să aducă lanţul de drogherii BIPA, liderul pieţei de profil din Austria. Cu aceeaşi marcă, grupul mai activează şi în Croaţia, deci România ar fi cea de-a treia ţară.

În Austria, sub brandul BIPA sunt operaţionale circa 570 de magazine offline, plus unu online, cu 4.400 de salariaţi. Pe de altă parte, în Croaţia sunt aproape 140 de unităţi, iar loc de expansiune există în continuare, scrie pe site-ul propriu.

Decizia de a pătrunde cu această marcă în România vine în contextul în care businessul Penny - reţea de discount deţinută tot de Rewe - creşte puternic. Mai exact, România este de mai mulţi ani ţara cu cea mai bună evoluţie dintre pieţele internaţionale ale Penny. Discounterul are operaţiuni - dincolo de ţara-mamă - în Italia, Austria, Cehia, Ungaria şi România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro