Impactul tehnologiei asupra slujbelor este şi va continua să fie esenţial, iar activitatea unor categorii de angajaţi, cum sunt cei care se ocupau de administrarea de personal, a fost deja înlocuită cu platforme digitale. Cu toate acestea, contactul uman este şi va rămâne important în activitatea de recrutare.
„Recrutarea n-ar trebui dezumanizată, iar contactul uman rămâne esenţial. Astăzi, pentru a eficientiza timpul, facem multe interviuri pe Skype, însă simţul uman, feelingul, zona emoţională rămân reale, iar discuţiile trebuie avute faţă în faţă. Pentru zona de administrare de personal discutăm despre optimizarea accesului unor tipuri de utilizatori într-un timp cât mai scurt“, a spus Iuliana Leurent, CEO al firmei de recrutare şi închiriere de forţă de muncă temporară Temps România. Ea a fost prezentă săptămâna trecută la emisiunea online de business ZF Live organizată în cadrul ZF HR Trends 2017, evenimentul anual al ZF destinat pieţei muncii.