Nemţii de la BMW au înregistrat o scădere de 8,4% a vânzărilor în 2020, în contextul în care economiile globale au fost răvăşite de impactul restricţiilor impuse pentru a opri răspândirea virusului, iar mulţi retaileri din industria auto au ţinut uşile închise luni întregi, potrivit Reuters.
Cu toate acestea, cererea a revenit în T4 şi a înregistrat o creştere de 3,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, conform datelor transmise de BMW, marţi.
„Reuşim să închidem anul cu un T4 puternic şi reuşim să rămânem încă o dată în fruntea segmentului premium la nivel global”, a transmis Pieter Nota, membru al board-ului BMW.
În total, nemţii au vândut peste 2,32 milioane de vehicule în 2020. În Europa, vânzările au înregistrat o scădere de 15,7%, iar în SUA au înregistrat o scădere de 18%.
În China, unde a început pandemia, vânzările au crescut cu 7,4% pentru anul 2020.