♦ „A te aşeza în România îţi dă un avantaj enorm - îţi dă deschidere către port, către Balcani, către întreaga zonă. Retail, e-commerce, automotive, centre de cercetare & dezvoltare şi distribuţie generală de logistică sunt sectoarele cele mai dinamice care investesc în spaţii.“ Andrei Koszti, regional commercial manager în cadrul dezvoltatorului de spaţii logistice şi industriale CTP, afirmă că organizaţia sa este în discuţii cu 15 potenţiali clienţi din afara României care ar putea să vină în spaţiile dezvoltate de CTP pe piaţa locală. „La nivel de an, avem mai mult de 1.000 leaduri generale, în momentul de faţă avem 300 de clienţi semnaţi în portofoliu, avem peste 100 de clădiri şi 2,3 milioane mp. Cu câţi potenţiali clienţi din extern discutăm acum: aproximativ 15. Cu câţi sperăm să mergem mai departe - aproximativ 14“, a spus Andrei Koszti în cadrul conferinţei ZF Cele mai dinamice companii.