Joe Bakaj, vicepreşedinte în cadrul Ford Europa, responsabil de dezvoltarea noilor modelelor, spune că B-Max, monovolumul de clasă mică produs de Ford la Craiova, are rezultate mai bune decât aşteptările iniţiale ale companiei.
98-99% din producţia de B-Max de la Craiova ia calea exportului, cererea fiind pe o pantă descendentă în 2014 pentru acest model. Cu toate acestea, scăderea nu a fost atât de abruptă precum se aştepta compania. Potrivit datelor statistice centralizate left-lane.com, un site de specialitate al industriei auto, B-Max a fost cel de-al patrulea cel mai bine vândut model pe segment în Europa, cu 31.520 de maşini livrate în primul semestru, în scădere cu 18% faţă de perioada similară a anului trecut, în condiţiile în care segmentul a crescut per total cu 8%, susţinut în primul rând de modele precum Fiat 500L şi Nissan Note, ocupantele primelor două poziţii.
„Suntem OK cu vânzările înregistrate în acest moment de B-Max. Cota sa din segmentul său este una bună şi de la început am avut o cotă peste estimările iniţiale. Desigur, este de aşteptat ca pe măsură ce un model îmbărâneşte, şi vânzările sale să se reducă“, a spus vicepreşedintele Ford.