Vânzările de poşete Louis Vuitton au alimentat veniturile grupului LVMH în al treilea trimestru, iar cel mai mare retailer de bunuri de lux din lume a raportat o serie de rezultate peste aşteptările analiştilor, notează CNBC.
Spre deosebire de o bună parte dintre rivalii companiei, LVMH s-a dovedit mai rezistent în faţa crizei generate de coronavirus. Deşi restricţiile de circulaţie şi închiderea magazinelor au afectat întreaga industrie, acţiunile grupului francez s-au redus cu doar 3% de la începutul anului.
Vânzările din T3/2020 au scăzut cu 7% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, reuşind să bată estimările analiştilor de minus 12%. De asemenea, veniturile diviziilor de produse din piele şi fashion, care includ brandurile Louis Vuitton şi Dior, au crescut cu 12% faţă de anul trecut, iar vânzările înregistrate de băuturile Hennessy au rămas stabile.
Celelalte divizii ale conglomeratului francez nu s-au descurcat atât de bine. De exemplu, lipsa evenimentelor festive a afectat business-urile cu şampanie, care includ Dom Perignon, Moet şi Chandon.
Totodată, veniturile diviziilor de bijuterii şi ceasuri au scăzut cu 14%. Rezultatele pot fi afectate de procesul împotriva grupului american Tiffany prin care se urmăreşte abandonarea acordul de achiziţie de 16,2 miliarde de dolari. Compania a decis să renunţe la înţelegere la începutul lunii septembrie după ce vânzările din magazinele Tiffany au scăzut cu circa 44%.