"Va Înceta doar activitatea de montaj şi caroserie,departamentele de mecanică şi logistică urmând să lucreze ca pânăacum. Disfuncţionalităţile cu livrarea de piese din partea unorfurnizori nu au legătură cu situaţia din Japonia. Ele suntdeterminate de dificultăţile de natură financiară pe care le aufurnizorii. Fluxul de livrări suferă dereglări de mai multe luni.Este vorba de un tip de motor şi anumite piese de caroserie", aprecizat reprezentantul grupului francez în România.
Renault înregistrează o scădere a producţiei doar la filialaSamsung din Coreea de Sud, vecină Japoniei.
Potrivit reprezentantului uzinei de la Mioveni, încetareaactivităţii de montaj va afecta producţia de automobile pe duratamenţionată.
În prezent, producţia zilnică a uzinei de la Mioveni este de1.377 de automobile. Ultima oprire a producţiei a avut loc înoctombrie 2008, pe fondul instalării crizei financiare.
Automobile Dacia are aproximativ 15.000 de angajaţi.
Vânzările Dacia au crescut cu 12% anul trecut, de la 311.426 la348.723 de autovehicule, iar cota de piaţă a constructorului românîn Europa a urcat cu 0,3 puncte procentuale, la 1,6%. În România,Dacia a vândut 36.730 de vehicule, cu 20% mai puţin faţă de2009.