Toate vehiculele asamblate de constructorul american au fostexportate, în timp ce 15% din producţia realizată în primele patruluni din 2010 a fost vândută pe piaţa românească, potrivit datelorAsociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile(APIA).
La începutul anului viitor, uzina va începe să producă un noumodel, monovolumul de clasă mică B-Max. Modelul, al cărui concept afost prezentat pe 1 martie la Salonul Auto de la Geneva, va ficonstruit exclusiv în România.
La sfârşitul lunii martie, la uzina de la Craiova a fostfinalizată instalarea liniilor de producţie, atât cea pentrumodelul B-Max, cât şi pentru noile motoare pe care constructorulamerican le va fabrica în România.
Primele modele de test ale B-Max vor putea fi văzute pe şoseleîncepând din vara acestui an.
Constructorul auto a investit până în prezent 350 de milioaneeuro în operaţiunile pe care le desfăşoară la Craiova, proiectpentru care compania americană s-a angajat prin contractul deprivatizare să aloce 675 milioane euro.