Acţiunile Renault au scăzut cu 16%, la 72,98 euro pe unitate, iar declinul a atins 20% la un moment dat, cel mai amplu după 2008.
Titlurile Peugeot au coborât cu 8%, la 13,61 euro pe unitate.
Producătorii auto au intrat în atenţia autorităţilor de reglementare din luna septembrie, după ce conducerea Volkswagen a recunoscut că a înşelat testele de poluare pentru 11 milioane de automobile diesel la nivel mondial, prin instalarea unor softuri ilegale care reduc nivelul emisiilor. Scandalul a izbucnit în urma unei investigaţii a autorităţilor americane.
Autorităţile franceze investighează din septembrie dacă VW a înşelat clienţii în privinţa nivelului emisiilor automobilelor diesel şi s-a angajat să extindă cercetările la toţi producătorii, între care Renault şi PSA Peugeot Citroen.
Peugeot a anunţat în octombrie că nu a folosit niciodată softuri pentru modificarea rezultatelor testelor de poluare.