Business Hi-Tech

Gigantul german BMW estimează că va ajunge în câţiva ani la 1.000 de angajaţi în noul hub de IT şi software deschis la Cluj-Napoca împreună cu japonezii de la NTT Data. „Suntem încrezători că vom atinge această cifră, cererea pentru digitalizare este uriaşă“

Liderii BMW şi NTT Data au insistat la conferinţa de deschidere a hubului din Cluj că noul centru va fi implicat în derularea de proiecte cheie de IT pentru BMW. „Acesta nu este un centru de nearshoring“, a punctat Alexander Buresch, CIO şi senior vice president al BMW Group IT.

În imagine, de la stânga la dreapta: Emil Petru - CEO BMW Techworks România; Maria Metz - CEO, NTT Data România; Chieri Kimura - CEO Europe & LATAM, NTT Data; Alexander Buresch - CIO şi senior vice president al BMW Group IT; Ralf Waltram - VP Global DevOps Hubs, BMW; Marian Haus - COO, BMW Techworks Romania.

Liderii BMW şi NTT Data au insistat la conferinţa de deschidere a hubului din Cluj că noul centru va fi implicat în derularea de proiecte cheie de IT pentru BMW. „Acesta nu este un centru de nearshoring“, a punctat Alexander Buresch, CIO şi senior vice president al BMW Group IT. În imagine, de la stânga la dreapta: Emil Petru - CEO BMW Techworks România; Maria Metz - CEO, NTT Data România; Chieri Kimura - CEO Europe & LATAM, NTT Data; Alexander Buresch - CIO şi senior vice president al BMW Group IT; Ralf Waltram - VP Global DevOps Hubs, BMW; Marian Haus - COO, BMW Techworks Romania.

Autor: Adrian Seceleanu

06.07.2024, 00:07 29

În prezent compania are 120 de angajaţi şi are în plan să ajungă la 250 până la finele anului l Centrul va dezvolta module centrale pentru proiecte de IT ale BMW precum noul model de vânzări directe online, sistemele de IT din spatele programelor de producţie sau sisteme pentru lanţurile de aprovizionare.

Gigantul german BMW estimează că va ajunge în câţiva ani la 1.000 de angajaţi în noul hub de IT şi software deschis la Cluj-Napoca împreună cu grupul japonez NTT Data, de la 120 câţi are în acest moment, pe fondul cererii mari de soluţii pentru digitalizare, au anunţat reprezentanţii celor două companii în cadrul unei conferinţe de presă.

„Acum centrul din România lucrează la 18 produse pentru BMW, iar până la finele anului vom avea în jur de 30. În ceea ce priveşte numărul de angajaţi, dar şi produsele pe care le realizăm pentru următorii câţiva ani, ţintim un număr de 1.000 de colegi. Sunt foarte încrezător că aceste cifre vor fi depăşite, deoarece nevoia de digitalizare este mare", a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Emil Petru, CEO al BMW Techworks România.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro