Companii

Cum a ajuns România a doua cea mai importantă piaţă pentru polonezii de la LPP? Românii au lăsat 1,6 mld. lei în magazinele de modă Sinsay şi Reserved

La finalul anului financiar 2023/ 2024 LPP avea în România aproape 190 de unităţi offline sub cinci branduri. Dintre acestea, cele mai multe sunt Sinsay.

La finalul anului financiar 2023/ 2024 LPP avea în România aproape 190 de unităţi offline sub cinci branduri. Dintre acestea, cele mai multe sunt Sinsay.

Autor: Cristina Roşca

02.07.2024, 00:07 63

Gigantul din industria modei are cinci branduri - Sinsay, Reserved, Mohito, Cropp şi House -, toate prezente şi pe plan local Totodată, grupul are în România şi un centru logistic, în Bucureşti, şi un centru de fulfilment (pentru operaţiunile online), în Bolintin Deal  Singurele alte depozite sunt acasă, în Polonia, şi în Slovacia  Totodată, local, în fabrici partenere, LPP produce o parte dintre hainele sale, totuşi piaţa autohtonă nu e între cei mai mari furnizori.

Grupul polonez de modă LPP şi-a consolidat anul trecut cea de-a treia poziţie în piaţa locală de fashion după ce afacerile s-au apropiat de 1,6 mld. lei, fiind cu 12,5% mai mari decât în 2022. Totuşi, avansul s-a temperat mult faţă de anii anteriori, când ajungea la sau chiar depăşea 50%.

Chiar şi aşa, operaţiunile din România au ajuns să cântărească greu în bilanţului gigantului cu prezenţă în circa 40 de ţări, unde LPP operează aproape 2.300 de magazine fizice, plus altele online.

Dintre acestea, la finalul anului financiar 2023/ 2024 (mai exact la 31 ianuarie 2024), aproape 190 de unităţi offline erau în România. Gigantul din industria modei are cinci branduri - Sinsay, Reserved, Mohito, Cropp şi House -, toate prezente şi pe plan local, atât online, cât şi offline.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro