Companii
Francezii de la Faurecia caută 200 de oameni pentru fabrica de tapiserii auto de lângă Sibiu
La nivel global, Faurecia a avut anul trecut vânzări totale de peste 18,7 miliarde de euro.
Producătorul francez de componente auto Faurecia, un gigant cu peste 100.000 de salariaţi şi afaceri globale de 18,7 mld. euro, are disponibile în prezent peste 200 de locuri de muncă la fabrica de tapiserii auto din localitatea Tălmaciu, de lângă municipiul Sibiu, potrivit informaţiilor de la AJOFM Sibiu.
Compania caută 120 de muncitori necalificaţi în industria confecţiilor şi 80 de operatori confecţioneri industriali de îmbrăcăminte din ţesături, tricotaje, materiale sintetice. Francezii au demarat producţia în unitatea din judeţul Sibiu în anul 2003, iar de-a lungul timpului aceştia au ajuns să deţină pe plan local mai multe fabrici de componente pentru industria auto.
Francezii deţin în prezent pe piaţa locală fabrici la Tălmaciu (scaune auto), Craiova (sisteme de control al emisiilor), Mioveni (sisteme de interior), Râmnicu Vâlcea (scaune auto) şi Căteasca, judeţul Argeş (sisteme de interior). De altfel, fabrica de la Căteasca este cel mai nou proiect finalizat de Faurecia pe piaţa locală, în urma unei investiţii de 8 milioane de euro.
-
Top 10 şcoli gimnaziale şi top 10 colegii şi licee din Bucureşti după rezultatele de la Evaluarea Naţională. Şcoala nr. 79 conduce clasamentul şcolilor gimnaziale cu cele mai mari medii generale la Evaluarea Naţională, iar Colegiul Grigore Moisil a întrecut Vianu şi a trecut pe primul loc în clasamentul colegiilor
-
Întrebarea-cheie pentru dobânda-cheie: au alimentat sau nu membrii boardului BNR maşinile cu combustibil la noile preţuri majorate din 1 iulie, cu 8 în faţă?
-
Gigantul BMW: În câţiva ani ajungem la 1.000 de oameni în hubul de IT şi software din Cluj-Napoca deschis împreună cu NTT Data
-
România a ajuns să sufle în ceafa Poloniei pe piaţa de M&A, deşi are o economie de două ori mai mică. „România este o revelaţie a Europei“
-
Bursă. Fondurile de pensii private au vândut în luna mai acţiuni Banca Transilvania de 100 mil. lei pentru că investiţia a ajuns prea mare în portofoliile lor
-
Comenzi record ale statului pentru piata de construcţii. Proiecte de infrastructură, spitale, şcoli în valoare de peste 10 miliarde de euro sunt scoase la licitaţie. Multe altele urmează să fie publicate. "Până în 2030 vor fi proiecte publice de cel puţin 120 mld. euro şi proiecte private de 50-60 mld. euro"
-
ZF Investiţi în România! Compania Trend Furniture investeşte 3 mil. euro într-un spaţiu nou pentru producţie, depozit, birouri şi showroom în Cluj, în timp ce atacă pieţele internaţionale cu o nouă strategie
-
Afaceri de la Zero. Roxana Zaharia a dat jobul într-o companie pe o mică afacere cu obiecte ilustrate. „Avem peste 3.000 de posibilităţi de a face cadouri“
-
Şase colegii naţionale din Bucureşti au media generală peste 9 la Evaluarea Naţională, iar şcolile 79 şi IG Duca au peste jumătate dintre elevi cu medii mai mari de 9
-
ZF Private Health. Clinica Neuroaxis din Capitală, business de 12 mil. lei, a intrat în contract cu Casa de Asigurări şi vrea să adauge o specialitate medicală nouă
-
ZF/FirstBank Lecţii de Business. Bibiana Stanciulov, Sonimpex Topoloveni: I-am invitat pe toţi să consumăm o lună doar ce producem. Eu cu gemurile şi zacusca, ei cu mezelurile sau pâinea şi apoi ne facem analizele. Nimeni nu a vrut. Dacă nu mănânci tu ce produci, înseamnă că nu e bun
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Dragoş Manolescu, OTP AM: Anticipez volatilitate şi potenţiale corecţii în a doua parte din an. Populismul face ca Uniunea Europeană să fie mai reticentă în a lua măsuri drastice privind deficitele excesive
-
Business sportiv. Revoluţia tricourilor galbene. Cum merge mai departe fenomenul creat în jurul echipei naţionale şi cum se va păstra unitatea construită de suporteri la campionatul european de fotbal? Marketingul din jurul echipei a contribuit la crearea acestui fenomen
-
Business sportiv. Cum câştigă sponsorii echipei naţionale de fotbal de pe urma fenomenului tricourilor galbene? „Asocierile sportive pentru companii sunt o modalitate inspirată să îşi crească vizibilitatea“