După ce şi-au transformat benzinăriile în adevărate centre de servicii, intrând pe teritoriul supermarketurilor, petroliştii nu exclud ca pe viitor în staţii să fie posibilă şi alimentarea cu energie a maşinilor electrice.
„Alimentarea maşinilor electrice este un domeniu cu dezvoltare foarte rapidă. Misiunea noastră este să fim la curent cu inovaţiile. Lucrăm la câteva proiecte individuale, aflate acum în faza de dezvoltare, şi vom oferi informaţii asupra acestora la momentul oportun“, spun reprezentanţii MOL România, filiala locală a grupului petrolier ungar MOL.
În România, MOL are o reţea formată din aproximativ 200 de staţii, dar la nivel regional deţine o „infrastructură“ formată din mai bine de 2.000 de puncte de alimentare. Potrivit datelor furnizate de companie, MOL a urcat pe a treia poziţie în clasamentul celor mai mari comercianţi de produse petroliere din România, luându-le locul ruşilor de la Lukoil. Dincolo de comportamentul agresiv privind extinderea reţelei, MOL a făcut paşi vizibili spre regândirea ofertei de produse şi servicii din staţii, astfel că acum aproape 10% din încasări vin din zona non-oil. MOL este în România un business de peste un miliard de euro.