Companii
Portughezii de la Coindu recrutează 100 de oameni pentru fabrica de componente auto din Curtici
Producătorul de componente auto Coindu România, parte a grupului portughez Coindu cu vânzări globale de 293 mil. euro şi peste 4.500 de angajaţi în 2015, are disponibile în prezent 100 de locuri de muncă la fabrica de componente auto din zona liberă Curtici-Arad. Joburile disponibile sunt pentru confecţioneri-asamblori articole din textile (50) şi pentru muncitori necalificaţi (50), cu studii gimnaziale, potrivit site-ului Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Arad.
Coindu România produce în fabrica din Curtici, dezvoltată pe o suprafaţă de 17.500 de metri pătraţi, tapiserii auto şi alte componente soft de interior pentru Audi, BMW, VW şi Porsche, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei. La finalul anului trecut Coindu dispunea de 2.000 de angajaţi, planurile portughezilor pentru acest an fiind de a creşte capacitatea de producţie şi de a ajunge la 2.500 de oameni în fabrica de lângă Arad, potrivit unor informaţii furnizare anterior de companie.
În cadrul celei de-a XXI-a ediţii a ZF HR Insider, o dezbatere organizată în toamna trecută la Arad de ZF ân parteneriat cu Continental, Cristina Cândea, HR manager ân cadrul producătorului de componente auto Coindu România, a spus că în primele 10 luni ale anului 2016 au fost angajaţi 1.000 de oameni la Arad, pentru a se asigura că rămân în fabrică cu 500 de angajaţi. Perioada medie petrecută ân fabrică de către cei care au plecat a fost undeva ân jur de 40 de zile.
-
Top 10 şcoli gimnaziale şi top 10 colegii şi licee din Bucureşti după rezultatele de la Evaluarea Naţională. Şcoala nr. 79 conduce clasamentul şcolilor gimnaziale cu cele mai mari medii generale la Evaluarea Naţională, iar Colegiul Grigore Moisil a întrecut Vianu şi a trecut pe primul loc în clasamentul colegiilor
-
Întrebarea-cheie pentru dobânda-cheie: au alimentat sau nu membrii boardului BNR maşinile cu combustibil la noile preţuri majorate din 1 iulie, cu 8 în faţă?
-
Gigantul BMW: În câţiva ani ajungem la 1.000 de oameni în hubul de IT şi software din Cluj-Napoca deschis împreună cu NTT Data
-
România a ajuns să sufle în ceafa Poloniei pe piaţa de M&A, deşi are o economie de două ori mai mică. „România este o revelaţie a Europei“
-
Bursă. Fondurile de pensii private au vândut în luna mai acţiuni Banca Transilvania de 100 mil. lei pentru că investiţia a ajuns prea mare în portofoliile lor
-
Comenzi record ale statului pentru piata de construcţii. Proiecte de infrastructură, spitale, şcoli în valoare de peste 10 miliarde de euro sunt scoase la licitaţie. Multe altele urmează să fie publicate. "Până în 2030 vor fi proiecte publice de cel puţin 120 mld. euro şi proiecte private de 50-60 mld. euro"
-
ZF Investiţi în România! Compania Trend Furniture investeşte 3 mil. euro într-un spaţiu nou pentru producţie, depozit, birouri şi showroom în Cluj, în timp ce atacă pieţele internaţionale cu o nouă strategie
-
Afaceri de la Zero. Roxana Zaharia a dat jobul într-o companie pe o mică afacere cu obiecte ilustrate. „Avem peste 3.000 de posibilităţi de a face cadouri“
-
Şase colegii naţionale din Bucureşti au media generală peste 9 la Evaluarea Naţională, iar şcolile 79 şi IG Duca au peste jumătate dintre elevi cu medii mai mari de 9
-
ZF Private Health. Clinica Neuroaxis din Capitală, business de 12 mil. lei, a intrat în contract cu Casa de Asigurări şi vrea să adauge o specialitate medicală nouă
-
ZF/FirstBank Lecţii de Business. Bibiana Stanciulov, Sonimpex Topoloveni: I-am invitat pe toţi să consumăm o lună doar ce producem. Eu cu gemurile şi zacusca, ei cu mezelurile sau pâinea şi apoi ne facem analizele. Nimeni nu a vrut. Dacă nu mănânci tu ce produci, înseamnă că nu e bun
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Dragoş Manolescu, OTP AM: Anticipez volatilitate şi potenţiale corecţii în a doua parte din an. Populismul face ca Uniunea Europeană să fie mai reticentă în a lua măsuri drastice privind deficitele excesive
-
Business sportiv. Revoluţia tricourilor galbene. Cum merge mai departe fenomenul creat în jurul echipei naţionale şi cum se va păstra unitatea construită de suporteri la campionatul european de fotbal? Marketingul din jurul echipei a contribuit la crearea acestui fenomen
-
Business sportiv. Cum câştigă sponsorii echipei naţionale de fotbal de pe urma fenomenului tricourilor galbene? „Asocierile sportive pentru companii sunt o modalitate inspirată să îşi crească vizibilitatea“