Asigurările de sănătate, unul dintre cele mai dinamice segmente ale pieţei de profil, a stârnit şi interesul subsidiarei locale a grupului austriac Uniqa, care a decis să atace această piaţă cu un nou produs destinat atât persoanelor fizice, cât şi companiilor. Uniqa şi-a propus să atragă între 2.000 şi 3.000 de clienţi în primul an de vânzare a asigurării de sănătate, al cărei tarif porneşte de la 130 de lei pe lună pentru servicii de ambulatoriu şi spitalizare.
„Lansarea asigurării de sănătate în procesul de balansare a portofoliului completează strategia Uniqa pe segmentul non-auto. Cu acest produs ţintim în primul an circa 2.000-3.000 de clienţi, persoane active, informate, cu venituri nete lunare de peste 1.700 de lei“. Nu ne auncăm la cifre mari, vrem să avem o creştere sustenabilă, a declarat Iuliana Rusei, membru în boardul Uniqa Asigurări.
Uniqa pune la dispoziţia clienţilor trei variante ale poliţei de sănătate care pot fi combinate în funcţie de bugetul şi nevoile clienţilor. Totodată, asiguraţii pot alege frecvenţa cu care vor efectua plăţile, aceştia putând opta pentru plată trimestrială, semestrială sau integrală.