Companii

Polonezii de la LPP au ajuns la 190 de magazine şi afaceri 1,6 miliarde de lei în România şi nu se opresc aici. „Vedem potenţial mare în România, continuăm dezvoltarea.“

Polonezii de la LPP au ajuns la 190 de magazine şi...

Autor: Cristina Roşca

01.07.2024, 00:07 30

Grupul polonez de modă LPP a ajuns la afaceri de 1,6 mld. lei în România anul trecut, cu 12,5% mai mari decât în 2022. Avansul s-a temperat puternic faţă de anii anteriori, când ajungea la sau chiar depăşea 50%, dar retailerul spune că în continuare are planuri mari pentru piaţa locală.

„Polonia rămâne piaţa noastră principală, însă vedem potenţial mare în România şi în Europa de Sud-Est, unde vrem să ne continuăm dezvoltarea“, scrie într-unul din rapoartele grupului.

Chiar şi astăzi, operaţiunile autohtone au ajuns să cântărească greu în bilanţului gigantului cu prezenţă în circa 40 de ţări, unde LPP operează aproape 2.300 de magazine fizice, plus altele online.

Dintre acestea, la finalul anului financiar 2023/2024 (mai exact la 31 ianuarie 2024), aproape 190 de unităţi offline erau în România. Gigantul din industria modei are cinci branduri - Sinsay, Reserved, Mohito, Cropp şi House -, toate prezente şi pe plan local, atât online, cât şi offline.

LPP este al treilea cel mai mare jucător din moda românească, după Pepco şi Inditex,  proprietarul Zara.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro