Maspex Romania, producător de băuturi, snacksuri şi alimente, parte a grupului polonez Maspex, şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere a cifrei de afaceri de 7%, după ce 2023 a adus pentru producător un avans de 12%, compania atingând un nivel al businessului de 1,153 miliarde de lei.
„Pentru 2024, ne-am propus să creştem notorietatea brandurilor din portofoliu, atât a celor care deja au poziţii importante pe piaţă, precum Tymbark, Bucovina, La Festa, Salatini, Tedi, Nestea, cât şi a celor din categoriile noi adăugate, Vălenii de Munte, Zubrowka. Suntem atenţi la dinamica pieţei de la noi din ţară, crescând vizibilitatea brandurilor, dar şi la oportunităţile care apar pe piaţa globală, din dorinţa de a adăuga în portofoliu branduri internaţionale de renume, cum este Zubrowka“, au spus reprezentanţii companiei într-un răspuns acordat ZF pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din economie, ediţia 2024. Aceştia adăugă faptul că Zubrowka este brandul lider pe piaţa din Polonia şi a treia cea mai vândută marcă de vodcă din lume.
În 2023, toate categoriile de produse din portofoliul Maspex au avut performanţe foarte bune, având creşteri în anumite subcategorii care sunt permanent în atenţia consumatorilor, dar şi per ansamblu, au mai spus reprezentanţii companiei. Producătorul are în portofoliu băuturi răcoritoare, apă minerală naturală, cafea instant, snacksuri, paste şi cereale, ketchup, conserve de tomate şi dulceaţă, dar şi băuturi alcoolice) pentru care comportamentul consumatorilor este diferit.