Eveniment

Ce spune un pasager al unui zbor anulat Tarom: "Singura explicaţie care ne-a fost dată e că piloţii sunt inapţi de zbor". Cum au devenit toţi piloţii Tarom "inapţi de zbor"?

Ce spune un pasager al unui zbor anulat Tarom: "Singura...

Autor: Florentina Niţu

08.07.2024, 12:38 867

Singura explicaţie primită de pasagerii zborului Bucureşti - Paris din aceasta dimineaţă, operat de compania de stat Tarom, a fost că că "piloţii sunt inapţi de zbor", a povestit pentru ZF un pasager care cumparase bilete pe ruta Bucureşti-Paris.

"Haosul neaşteptat provocat de anularea zborului Tarom către Paris ne-a forţat să ne schimbăm planurile din mers. Zborul nostru iniţial, care trebuia să ne ducă la Paris pentru a continua către o altă destinaţie, a fost anulat fără preaviz de companie. (...) Singura explicaţie care ne-a fost dată la ora 6:00 la check-in şi ulterior după anulare, a fost aceea că piloţii sunt inapţi de zbor! Oare chiar aşa, toţi, pentru toată Europa sau este doar un alt mod de a intra în grevă "legală"?", spune un pasager al zborului Bucureşti - Paris.

Tarom, una dintre companiile de stat cu cele mai mari probleme, a anunţat astăzi că a anulat zece zboruri din cauza ”indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului de zbor”. Printre aceste zboruri se numără şi cel către Paris.

"În ciuda întârzierilor nejustificate la check-in şi lipsei de comunicare din partea Tarom, agenţia noastră de turism a intervenit prompt şi eficient. Cu profesionalism şi dedicaţie, au reconfigurat rapid traseul nostru, oferindu-ne soluţii alternative şi sprijin în această situaţie dificilă. Fără ajutorul lor, stresul şi incertitudinea ar fi fost mult mai greu de gestionat. Însă pentru mii de oameni situaţia este în continuare extrem de incertă, cozi, nimeni nu comunică absolut nimic cu pasagerii", a mai spus pasagerul.