♦ „România este principala noastră piaţă, urmată de Germania şi Statele Unite ale Americii, acolo unde ne tot extindem la nivel de business. Apoi vin din urmă ţările baltice, Cehia, dar şi Franţa sau Portugalia“ ♦ „Pentru că avem planuri intense de expansiune, suntem în permanentă căutare de noi colegi. În prezent avem 10 poziţii disponibile, atât în departamentul de vânzări, cât şi în logistică, dar căutăm să recrutăm şi la nivel internaţional“.
Brandul TELLUR, deţinut de compania locală care distribuie produse şi accesorii IT&C ABN Systems International, a înregistrat afaceri de 23,5 milioane de euro la finalul anului 2022, din care o bună parte a fost generată de exporturi, a spus într-un interviu acordat ZF George Barbu, CEO al ABN Systems. El a adăugat că planurile pentru anul 2023 vizează o creştere de peste 8% a cifrei de afaceri înregistrate de brandul TELLUR.
„Anul trecut am înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 23,5 milioane de euro, din care o bună parte o reprezintă exporturile. Conform bugetului estimat şi publicat la începutul anului, noi mizăm pe o cifră de afaceri de 25,5 milioane de euro, dar în acest moment e dificil de spus având în vedere schimbările continue ale pieţei, nu doar în România, dar şi la nivel mondial“, a spus George Barbu.
El consideră că piaţa locală de IT&C are multe nevoi, dar printre cele mai importante ar fi un cadru economic predictabil şi măsuri fiscale care să încurajeze investiţiile în acest domeniu.