Phyramid, o agenţie digitală din România înfiinţată în urmă cu trei ani şi care are clienţi din Germania, Elveţia sau Olanda, vrea să vrea să ajungă anul acesta la afaceri de 1 milion de euro. „Noi oferim servicii de design, de development şi de marketing, integrate. Avem clienţi care au proiecte de anvergură şi care, în loc să lucreze cu 3-4 companii separate, vin la noi. Anul trecut am avut o cifră de afaceri de aproximativ 100.000 de euro, iar anul acesta avem deja semnate contracte de aproximativ 500.000 de euro. Mizez pe un contract care ne-ar aduce la o cifră de afaceri de un milion de euro”, a declarat Petru Toader, fondatorul Phyramid, la ZF Live. El, care acum are 24 de ani, povesteşte că găsirea clienţilor este un proces extrem de dificil, mai ales pentru un antreprenor tânăr. Portofoliul de clienţi contează cel mai mult, proiectele avute şi finalizate, clienţii cu care a lucrat compania şi rezultatele pe care le-a avut. Firma am înfiinţat-o acum trei ani. Eu am avut spirit antreprenorial de mic. La şcoală vindeam hamburgeri profesorilor şi elevilor. Cumpăram hamburgerul la 3 lei, şi vindeam la 9 lei. După aceea am avut un site, un forum, care a fost în primele 30.000 de site-uri ale lumii. Ulterior am ajuns la o companie de telecomunicaţii, am ajuns manager de departament după un an, iar apoi am decis că este timpul să încerc ceva pe cont propriu. Aveam 17 ani când m-am angajat. Cel mai important client al Phyramid în momentul de faţă este grupul ENGIE – România, Olanda, fostul GDF Suez. Unul singur dintre clienţii firmei de IT este român, restul sunt din străinătate. Unul dintre proiectele dezvoltate de firma românească este Ajusto România, o platformă de meşteri. Dacă ai o problemă acasă, faci o poză, încarci poza, îţi vine meşterul şi rezolvă treaba. Noi am discutat contractul în februarie, ne-am apucat în martie, la două săptămâni după ce am semnat aveau deja ceva live şi au putut să înceapă.”