♦ Afirmaţiile vin în contextul în care ZF a scris că grupul ar putea ajunge până la 750 de deschideri pe an ♦ Valoarea a fost calculată pornind de la afirmaţia executivului Anna Grabowska, CEO al Zabka International şi vicepreşedinte şi membru în boardul grupului cu afaceri anuale de 5 mld. euro.
Grupul polonez Zabka, un gigant care pe piaţa-mamă are peste 10.000 de magazine, a intrat recent în România, unde a inaugurat primele unităţi. Oficialii companiei spun că nu şi-au setat o ţintă pentru piaţa locală când vine vorba de număr de deschideri.
„În prezent, nu avem un număr exact de magazine pe care intenţionăm să le deschidem în România. Spre comparaţie, în Polonia, ne-a luat 25 de ani să ajungem la 10.000 de unităţi. Focusul nostru nu e doar pe expansiune, ci şi pe a deschide magazine care să îndeplinească aşteptările clienţilor români“, spun oficialii Zabka, companie care local se extinde sub brandul Froo.