♦ „Lucrăm în fiecare an pentru a avea o creştere sustenabilă.“
Grupul Agricola, unul dintre cei mai mari din industria alimentară, activ în creşterea păsărilor, producţia de carne, ouă, mezeluri şi ready-meal, a ajuns la o cotă de piaţă de aproape 43% cu salamul de Sibiu şi vizează în continuare creşterea acestui produs de nişă. Vânzările totale de salam de Sibiu sunt de 3.000 tone/an, respectiv circa 100 de milioane de lei, conform celor mai recente date ZF.
„Misiunea noastră este să menţinem Agricola în top trei producători în piaţa de agrobusiness şi să avem un loc pe podium în categoria de carne de pasăre, unde acum avem o cotă de piaţă de 12,6%, iar la salamul de Sibiu să ne păstrăm poziţia de lider de piaţă, cota în acest moment fiind de 42,7%. Lucrăm în fiecare an pentru a avea o creştere sustenabilă“, au spus reprezentanţii grupului Agricola din Bacău.