Companii

Dana Radoveanu, Cushman & Wakefield Echinox: România e interesantă pentru retaileri. În ultimii patru ani, 30 de branduri noi au venit pe plan local

Dana Radoveanu, Cushman & Wakefield Echinox: România e...

Autor: Cristina Roşca

25.06.2024, 00:07 193

În ultimii patru ani (între 2021 şi 2024), în România au intrat 30 de branduri internaţionale noi, mai puţine decât în Polonia (54), Slovacia (44) sau Cehia (196), dar mai multe decât în Ungaria (25) ori Bulgaria (20), arată o analiză a companiei de consultanţă imobiliară Cushman&Wakefield Echinox.

„În România, cel mai atrăgător segment de retail a fost cel de fashion, unde au venit câteva nume sonore“, spune Dana Radoveanu, head of retail agency, Cushman & Wakefield Echinox.

Executivul spune că Cehia este campioană în regiune ca număr de branduri atrase şi datorită turismului, un capitol la care România nu excelează. Totuşi, potenţial de creştere există. „România are, din nou, o chirie medie mai mică decât cea din restul ţărilor din regiune. Asta face ca piaţa locală să fie interesantă pentru retailerii care vor să se extindă.“

Când vine vorba de chirie, în Bucureşti media e de 80-85 de euro/mp, pe când în restul ţării valoarea variază între 30 şi 65 de euro/mp.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro