♦ Lagardere operează 300 de unităţi în Românua sub şase branduri, anume Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee şi Pizza La Mia Stazione.
Lagardere Travel Retail, parte a grupului francez Lagardère, ce are operaţiuni în domeniul retailului de călătorie şi în HoReCa, a câştigat o bună parte din spaţiile comerciale scoase la licitaţie de aeroportul Otopeni, reuşind astfel să intre pe cel mai mare terminal din România cu noi branduri. Compania anunţă că odată cu preluarea spaţiilor din Otopeni şi-a bugetat investiţii de 10 milioane de euro în reamenajarea spaţiilor.
Lagardere Travel Retail a închiriat 2.000 de metri pătraţi din cei 5.500 scoşi la licitaţie pentru spaţiile comerciale din aeroport. Lagardere va deschide magazinele etapizat, urmând ca până în luna noiembrie să fie finalizate lucrările de renovare şi modernizare a tuturor spaţiilor. Grupul şi-a extins portofoliul de activităţi din România şi pe segmentul Duty Paid prin intermediul Aelia, care numără circa 150 de magazine în întreaga lume.