Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală IT&C, a introdus în 2023, în retailul propriu, conceptul de EasyTech, concept ce pune accentul pe tehnologie. Doar anul trecut, compania a investit 4 milioane de euro în remodelarea a 36 de magazine sub acest concept.
„Vrem să reformăm retailul Vodafone. Am făcut investiţii de 4 mil. euro în 2023, bani ce au mers către remodelarea retailului, am reamenajat 36 de magazine. Totodată, am extins portofoliul de produse faţă de trecut, oferind consultanţă permanentă. Avem peste 100 de experţi în tehnologie la nivel naţional, asta pe lângă consultanţii de vânzări din magazine“, spune Laura Spătaru, director vânzări consumer business unit, Vodafone România.
Ea adaugă că Vodafone a extins gamele de produse, de la electronice la electrocasnice mici, în toate cele 400 de magazine ale reţelei, nu doar în cele care au fost reconfigurate sub conceptul EasyTech.
„Vorbim de un portofoliu de până la cinci ori mai extins decât anterior. Am fost atenţi la toată experienţa oferită în retail. Am investit în aspectele senzoriale, de la miros la muzică, toate importante pentru consumator. Am investit în a crea un spaţiu cât mai plăcut.“