Companii

Următorul salam, mai scump? Producătorul de mezeluri Fox din Bucureşti se aşteaptă la creşterea preţurilor şi scăderea volumelor în 2024, tendinţă vizibilă din 2023. Fox Com Serv a realizat în 2023 o cifră de afaceri de 477 mil. lei, în creştere cu 33% faţă de anul precedent

La nivel de profit, compania a realizat 52 de milioane de lei, de trei ori mai mult decât în anul precedent.

La nivel de profit, compania a realizat 52 de milioane de lei, de trei ori mai mult decât în anul precedent.

Autor: Florentina Niţu

25.06.2024, 19:30 108

Presiunea crescută asupra preţurilor materiilor prime în industria prelucrătoare de carne ar putea duce la o majorare a preţurilor la mezeluri, din cauza costurilor de producţie mai mari. Acest lucru ar putea, în final, să conducă la o scădere a volumelor vândute în comparaţie cu anii anteriori, conform reprezentanţilor Fox. Grupul deţinut de familia Vulpe are o fabrică în Bucureşti.

„În 2024, pentru piaţa produselor alimentare, inclusiv cea a mezelurilor din carne, se poate anticipa o creştere a presiunii asupra preţurilor din cauza costurilor de producţie în creştere - în special a celor ale materiilor prime. Ca urmare, ne putem aştepta în continuare la o scădere uşoară a volumelor în următoarea perioadă comparativ cu anii anteriori“, au spus reprezentanţii Fox. Ei au răspuns la întrebările ZF trimise cu ocazia realizării unei noi ediţii a catalogului Cei mai mari jucători din economie.

Vânzările de mezeluri într-un an sunt de circa 3 miliarde de lei, în retail, potrivit celor mai recente date ale ZF oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor International.

Reprezentanţii Fox au mai spus că anul 2023 a fost unul de echilibru între provocările de pe piaţa competitivă a mezelurilor din România şi exploatarea inteligentă a oportunităţilor de adaptare şi eficientizare. „Unul dintre cele mai mari obstacole întâmpinate de Fox în 2023 a fost scăderea volumului de vânzări faţă de anul precedent. Această scădere a fost influenţată în mare parte de inflaţie, care a dus la creşterea preţurilor materiilor prime şi a afectat puterea de cumpărare a consumatorilor“, au explicat ei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro