Media & Advertising

Alexandra Mutu, noua imagine Vitalinea

18.07.2003, 00:00 15



Dupa ce si-a schimbat ambalajul si reteta, iaurtul Vitalinea de la Danone si-a gasit si o noua imagine: Alexandra Mutu. Lansat in urma cu doi ani in Romania, produsul este acum disponibil in variantele cu bucati de fructe (afine si capsuni) si muesli. Campania realizata de agentia Young & Rubicam/Team Advertising include un spot TV, machete de presa si materiale specifice la punctele de vanzare. Spotul TV "Prietenele" se bazeaza pe un concept italian, pus in practica pe teren autohton de studiol Identity, in regia lui Ovidiu Bose Pastina. Campania se desfasoara pe canalele TV Antena 1, Romania 1 si Acasa TV, iar in presa scrisa in revistele pentru femei Unica, Avantaje si ghiduri TV. Noul ambalaj a fost realizat tot de echipa Y&R din care au facut parte Anca Gheorghiu- director de creatie, Dragos Popescu- director adjunct de creatie si Andrei Stoleru.