Auto

Business Magazin. Cum a ajuns Cecilia Tudor, managing director Renault South Eastern Europe Renault Commercial Roumanie, una dintre cele mai puternice femei de pe piaţa locală

Business Magazin. Cum a ajuns Cecilia Tudor, managing...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

30.06.2024, 17:04 46

...spune Cecilia Tudor, una dintre cele mai puternice femei de pe piaţa auto locală.

 

Ea are o experienţă de peste 20 ani în Renault Group România, în comerţ, marketing şi comunicare pentru mărcile Dacia şi Renault. A condus, pe rând, departamentele de distribuţie comercială, vânzări reţea Renault, vânzări vehicule electrice - vehicule de ocazie - vehicule utilitare. În 2017, a preluat rolul de director al direcţiei vânzări speciale a Renault Commercial Roumanie, iar în martie 2020 a fost numită în funcţia de director comunicare & CSR Renault Group România. În februarie 2021, a preluat funcţia actuală, prin care coordonează activitatea pentru marca Renault la nivelul clusterului SEE. În 2022, Renault Commercial Roumanie a avut o cifră de afaceri de 4,75 miliarde de lei şi un profit net de 41,6 milioane de lei. Cecilia Tudor este absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti şi are studii postuniversitare, în cadrul Institutului Universitar Profesional din Clermont Ferrand (Franţa), unde a obţinut o diplomă în comerţ şi management, şi a urmat un program de management executiv la ESCP Business School Europe.

1. Ce perspectivă aveaţi în urmă cu 20 de ani în ce priveşte evoluţia profesională?

Ştiam că  îmi doresc o profesie care să îmi ofere oportunităţi de interacţiune cu oamenii. În perioada preuniversitară, aveam două gânduri: fie să devin medic, fie să lucrez în vânzări, două domenii diferite, dar ambele îmi ofereau şansa de a lucra, zilnic, cu oameni. La momentul acela, m-am simţit mai aproape de zona comercială şi am ales direcţia aceasta, urmând o facultate cu profil economic. La puţin timp după, am intrat în Renault pe zona de marketing, unde pot spune că am găsit mediul ideal pentru un tânăr absolvent – eram la una dintre primele companii multinaţionale din ţară, aveam şansa de a urma cursuri şi traininguri, eram expusă know-how-ului internaţional şi diferitelor contexte, departamente, situaţii – pentru mine, Renault a fost o adevărată şcoală, într-un moment decisiv pentru dezvoltarea mea. O spun eu, dar o spun şi mulţi alţi colegi de generaţie. Iar poziţia pe care o am astăzi în cadrul companiei atestă cel mai bine atât alegerea făcută acum 20 de ani, dar şi acest mediu propice dezvoltării. 


Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro