Bănci și Asigurări

Daniela Casapu, Signal Iduna Asigurare Reasigurare şi Signal Iduna Asigurări: Piaţa de asigurări din România a crescut organic. După 30 de ani, vine momentul în care strategiile şi modul de abordare vor face diferenţa

ZF Bankers Summit 2024

Daniela Casapu, Signal Iduna Asigurare Reasigurare şi...

Autor: Ramona Cornea

19.06.2024, 12:50 82

​Piaţa locală de asigurări a crescut organic, iar acum strategiile companiilor de pe piaţă şi lor modul de abordare vor face diferenţa, susţine Daniela Casapu, membră a directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare şi membră a Consiliului de Administraţie Signal Iduna Asigurări.

„Vorbim de cum ajungem la cele 10 miliarde de euro, este o chestiune la care ar trebui să ne gândim. Cred că în primul rând ar trebui să ne gândim la faptul că, până acum, mai mult sau mai puţin, această piaţă a crescut într-un fel organic. Era o nevoie de această asigurare, pornind aproape de la zero. Nu mă refer doar la asigurarea de sănătate sau de viaţă, la toate tipurile de asigurări. Iată că, după 30 de ani, vine momentul în care strategiile şi modul de abordare vor face diferenţa”, a spus ea în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2024.

Ce a mai declarat Daniela Casapu în cadrul evenimentului ZF:

• Cred că am ajuns la acel nivel în care acesta este potenţialul organic de număr de clienţi pe care putem să-l avem. Asta este ce vrea România în momentul acesta.

• Diferenţa va fi făcută de acum încolo de modul în care fiecare asigurător, partener de distribuţie îşi va aborda clienţii pe care-i are deja în portofoliu şi modul în care noi, ca piaţă, şi noi, ca autorităţi de supraveghere, ca guvernanţi, încercăm să aducem educaţie în acele segmente la care aceste asigurări nu au ajuns încă.

• Cred că există soluţii pe care le putem găsi pentru nişte nevoi specifice, problema noastră, cel mai mare lucru pe care noi trebuie să-l dezvoltăm este să vindem actualele produse pe care le avem în piaţă către cât mai mulţi oameni. Sigur, putem să creăm orice, numai că în momentul acesta costul dezvoltării unui produs este mult mai mare faţă de ceea ce pot să aducă acel produs.